lørdag den 28. december 2013

Top 5 LO'er



Tusind tak for kommentarene til mit forrige indlæg..
og ja jeg blev vist forkælet med scrap sager..
Havde dog selv haft en finger med i spillet...

--------------

Ja det bliver kun til en top 5 over LO'er...
Har desværre ikke fået lavet flere i år men håber
 det bliver til det dobbelte i 2014... 
Kan faktisk godt li' at lave LO'er... 

De er i dato orden og ved ikke rigtig selv hvad der kommer
på første pladsen... 







Ses i morgen til Top 10 kort..

Go' lørdag til Jer alle sammen...

Kram



3 kommentarer:

  1. Skønne LOér du har valgt til din top 5 - jeg er specielt vild med nr. 3 og 4 :)
    Glæder mig til at se din kort top 10. Jeg laver også min en af dagene.

    SvarSlet
  2. Meget flotte LO'er. Glæder mig til at se top 10 listen over dine kort. Dejlig dag til dig. Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Hmmm...jeg håber ikke jeg skal vælge mit ynglings LO da det bliver temmelig svært. Jeg kan dog ane at du har ændret stil i løbet af året og sikke en masse fede detaljer du er begyndt at bruge.

    SvarSlet