søndag den 22. december 2013

4 søndag i advent


Først lige 1000 tak for Jeres dejligt, søde og
sjove kommentarer til mit forrige indlæg..

-------------------

Så blev det sørme den 4 søndag i advent..
Synes godt nok det er gået stærkt i år..

I onsdags var definitivt den sidste scrap aften i Papirhimlen..
Snøft snøft... men det var nu rigtig
hyggeligt... fik også lige de sidste vare, som havde 
været i restordre med hjem... 


Bodil havde lånt en snemand die af mig og se lige hvad hun 
havde lavet til mig som tak for lån...
Gad vide om hun ikke vil låne noget mere... fnis...


Da jeg endelig fik tømt postkassen onsdag aften var der sørme
en lækker pakke til min fra Hobbyjunglen..
jeg havde vundet en konkurrence på deres hjemmeside..
Stempel sættet er jeg super glad for... har nemlig både blokken 8" x 8" og
12" x 12" og det andet stempelsæt som høre med...


I skal da også lige se min advents gave fra min mor...
En lækker die fra TH...


og så lige en sidste ting : 


Vi ses en af juledagene.. 

Jule knus





5 kommentarer:

  1. Først tak for sidst og det var hyggeligt,men trist at det var sidste gang vi var i himlen, men jeg vil da gerne låne af dig, det var jeg utroligt glad for , nu mangler jeg bare at samle dem, men der jo lang tid til de skal bruges,
    til slut
    Til slut vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul, med tak for skønne timer i år
    Knus og kram Bodil

    SvarSlet
  2. Lækre lækre sager du har fået. Flot stjerne.
    God jul til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Hvor har du altså fået og vundet lækre ting.
    Nu behøver du jo slet ikke flere scrapsager foreløbig, Vel ?

    God jul til dig.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse dejlige lækkerier du har fået tilføjet til samlingen!!!!!!!!
    Jeg vil også ønske dig og din familie en fantastisk jul ;O)))

    SvarSlet
  5. mums så lækre sager, glædelig jul til dig

    SvarSlet