torsdag den 26. december 2013

2 juledag...



Tusind tak for kommentarene i 
forrige indlæg... håber I alle har haft en go' jul

------------------

Så er det vist tid til at komme med et
"lille" blogindlæg.. 

Juleaften lavede min mor og jeg mad sammen og nød den på 
ved spisebordet i dagens anledning.. hi hi..



og som sædvanlig fik ingen af os taget billeder..
men vi hyggede os rigtig meget..

Kaffen og Risalamande blev indtaget i stuen og bagefter
var det tid at åbne gaver... 

Her er gaven fra Christina..


 Min datter havde været og lægge en gave til os hver da
vi jo først skulle være sammen aften efter til julemad igen...

Her er gave så fra min datter... og tog
straks de røde hyggesokker på og de er bare go'e...


Her første gave fra min mor..


Anden gaver er de næste 2 billeder...
hold op der skal bare scrappes i det nye år..




Her er gaverne fra alle vores katte... hi hi


De kan da bare det pjat de misser... fnis..


Her er den sidste gaver fra min datter som jeg fik i går..
Vi fik go' mad igen og hygge på sofaen..


Alt i alt har det bare været en jul i hyggens tegn...
og i dag en tiltrængt rengøring..
Rikke kommer og scrapper i morgen og så lørdag skal julepynten
ned i gen for nu gider jeg ikke se på det mere...

Lige så dejligt det er at få op ( midt nov ) lige
så dejligt er det at få det væk igen... 

Julekram


8 kommentarer:

  1. Hvor har du fået mange fine gaver og jeg godt forstå at du er glad for dem...... Knuser

    SvarSlet
  2. Det er da et gaveorgie der vil noget, jeg købte selv mine gaver, men jeg kan se der var et par af dem du har fået jeg måske skulle ha haft med, godt nytår May Britt og knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hold da helt fast en masse lækre ting du har scoret ! Jeg fik ikke noget som helst der ligner scrap :-)

    SvarSlet
  4. WOW nogle super lækre gaver du har fået.
    Vi har skruet ned, så vi napper en ferie sammen i stedet for at købe gaver til hinanden ;o)
    Fra vores små har vi fået årskort til zoo og billetter til, crkusrevy...jubiiii

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre julegaver! Jeg fik kun en scrapgave - men jeg havde nu heller ikke ønsket mig mere - hihi.
    Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med de nye lækkerier.
    Jeg sætter nok snart en stak Tim Holtz dies til salg :D

    SvarSlet
  6. Det var da nok lige nogle ualmindelige lækre gave du der fik.da

    SvarSlet
  7. Hold da op en masse dejlige julegaver du har fået!! Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du vil bruge det til ;-) Jeg har været til juleaften i nærheden af dig...Slagelse, så det er lige før jeg kunne vinke til dig ;-)

    SvarSlet
  8. Du er godt nok blevet forkælet denne jul - også. Sikke mange fine ting du har fået.
    Godt nytår til dig - og på genkig næste år.

    SvarSlet