torsdag den 12. december 2013

Julekort og TUT...



Først lige tak for de kommentarer til mit forrige indlæg..
Ingen ved hvorfor Maze blev syg men ind
i mellem får han en dag hvor han hverken spiser eller drikke..
men aldrig så dårlig som denne gang...
Men nu er han heldig lige så frisk som han plejer..

-----------------

Der var en som spurgte på TUT til dette kort..


Det var faktisk min mening fra starten at jeg ville vise hvor nem
dette kort er men tiden flyver jo afsted...

Her er det færdige kort...


Jeg har brugt et stykke julepapir med mønster på begge sider
fra Imaginisce.
Har skåret en cirkel ud på 10 inch  ( med en MS cirkelskære ) og så bliver det
 færdige kort på 6 x 5 inch.


Marker midten af cirklen og buk de to siden ind til midten..


Har scoret en kan ved 6 inch og bukket kortet som på billede.


Fold papiret op og klip som vist på billede.
Fold de små flapper ud til siden og lim de
store fast men kun den nederste kant.Det bliver den store tag lomme.


Lim langs kanten i siderne så den komme til at sidde
uden på taglommen...

Lim den nederste kant fast så der bliver endnu en taglomme..
Nu er den klar til pyntning..


Jeg har brugt et Magnolia Tilde stempel som er farvelagt med
Copic Ciao. Flere forskellige tekststempler og Spellbinder dies.
Blomsterne er fra WOC.


Her med de to tags taget ud..




Her bagsiden af både kort og den store tag...


Håber I kan bruge den.. synes selv kortet er
super sødt og så er det nemt at lave...

Torsdags jule knus.. 




5 kommentarer:

  1. Mange tak for oplysningen, og det er super smart ,
    samt det ser godt ud

    Knuss Bodil

    SvarSlet
  2. Det er bare så fint. Og TUT'en er lige så selv jeg kan finde ud af den :OD

    SvarSlet
  3. så flot kort i skønne julefarver , dejlig med en tut

    SvarSlet
  4. Superflot kort - og ditto tut. Tak skal du have.

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig sødt julekort.

    SvarSlet