søndag den 11. maj 2014

Lidt blandet igen...



Først tak til alle Jer der stadig gider lægge en
kommentar selvom jeg ikke er så så go' en blogger
her på det sidste.... 

Der sker skam stadig noget i scrapværelset
selvom det ikke bliver til så meget..

Får jo også kørt lidt mc også selvom jeg forleden aften 
klippede en bambi på landevejen hjem fra Roskilde..

Der skete ikke noget med hverken mig eller min mc 
men bambien måtte lade livet ved der kom en 
vanvidbilist lige efter...  
Men sikke et chok.... det tor lige et par timer at
komme ovenpå igen...

Nå men lidt billeder af scrap skal I da også ha'...

Her først et kort til Isabella som blev 3 år d. 25 april..
Papiret er URSUS og er noget glitterpapir som
jeg købte for mange år siden... det er altså meget flottere
i farverne i virkeligheden...
Det er hele arket jeg har brugt til de 4 sider...
synes de er så svære at bruge men det lykkedes vist
meget godt her... 




Så kom der en veninde forbi som gerne ville lære at lave denne kurv
og ja så lavede vi jo lige en hver... 

Papiret er Graphic 45..



I går måtte jeg jo lige lavet e tag til min mor i anledning
af mors dag i dag... havde købt en kurv med 
chokolade og kaffe... 

papiret her er et stykke gammelt MME.



Her er så min gave fra min datter..
Bare så lækkert..



Tak fordi I gad læse med... der komme nok en
lille blog candy en af dagene... 

Kan I alle ha' en dejlig søndag..



5 kommentarer:

  1. Flotte kreationer. Især den lille kurv. Har haft kik på den længe, men ikke lavet den endnu.
    Dejlig gave også :-)

    SvarSlet
  2. lækker kreationer;-)
    ang. dit spørgsmål til en tut på mit mini album....
    Det er et album jeg har fundet på til et kursus som skal afholdes 14 juni til et lukket arngement. Men jeg tror at der bliver holdt et kursus mere som flere kan deltage i;-)
    knus Sanne

    SvarSlet
  3. Godt der ikke skete dig noget.
    Flotte ting, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Godt at der ikke skete dig og bambi noget.
    Flotte kreationer du har lavet.

    SvarSlet
  5. Du er da flittig - måske ikke til at blogge -(velkommen i klubben) men til at scrappe.
    Så fine ting - især dit fødselsdagskort er bare så sødt.
    Godt det ikke gik værre med dit møde med Bambien. De er jo farlige når de sådan løber rundt på vejen.
    God miniferie.

    SvarSlet