torsdag den 29. maj 2014

Konfirmations kort



Først tusind tak for Jeres kommentarer 
til mit forrige indlæg..

--------------------

Fik en bestilling d. 17 maj på 3 konfirmations
kort til d. 29 maj og tænkte at det kunne
jeg da sagtens nå, også selvom det
ikke lige er det jeg gør mest i....

Var så desværre så uheldig af få influenza om
aftenen d. 19 maj og måtte ta' et par
rigtig grimme dage i sengen, men kortene
spøgte jo selvfølgelig stadig i hoved og lidt 
efter lidt blev de til noget alle tre
og her er så resultatet.... 

Lyset var ikke det bedste da jeg skulle ta' billeder
af kortene... himlen på kortet var meget klar lyseblå
og kornet rigtig gult...

Det første kort er et pose kort og papiret
er Pion Design.. Der er brugt MS punch til
kanten og blomster kransen er Memory Box die.
Der er sværtet med Distress Ink Tea Dye..


Her bagsiden..







Kort nr 2 er lavet med Spellbinder die og Pion Design..



Her ses det indeni... 


Bagsiden..


Det 3 kort er et helt almindeligt kort.. Papiret er
Maja Design.. 




Håber alle 3 kort falder i konfirmandens smag..

De faldt i hvert fald i kundens smag og det tar jeg som et godt tegn...

Kan i alle ha' nogle dejlige fri dage,
forhåbentligt og nyde det gode vejr...

Så vil jeg hoste videre og håbe på snarlig bedring...

Solskins kram



  

4 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort allesammen!
    God fridag.

    SvarSlet
  2. Sikke en kavalkade af super smukke og lækre kort ;O)
    Ved ikke om du har set at jeg har svaret dig på min blog, men indsætter lige mit svar her.
    May Britt det er bestemt en af mine ynglings og du kan finde den hos Hobbyboden ;O))
    http://hobbyboden.dk/shop/search-1.html?keyword=fancy+rectangle

    SvarSlet
  3. Hold da op for nogle flotte kort - og forskellige. Du er virkeligt kreativ.
    God pinse.

    SvarSlet