tirsdag den 20. maj 2014

Bestillingskort og PL


Først lige tusind tak for Jeres kommentarer
til mit forrige indlæg..

------------------

Fik lige en bestilling på på kort som helt som skulle bruges 2 
dage efter.... spurgte om det måtte være i den mere
simple ende og det måtte det gerne..

Kortet er liftet fra Dorthes Hobby

Så lavede disse 6 stk så der var noget at vælge i mellem...

Har brugt embossingfolder og en Joy die..
3 forskellige tekststempler og blomster fra WOC.

Resten af kortene er gået i kort kassen.. 




og ja så måtte jeg også hoppe på Project Life bølgen...
Inge fra Hobbyjunglen havde få kort hjem med katte og
ja så var ideen jo født...

Her er min alleførste PL side som også skal være
forsiden i mit album... 


I går var min mor og jeg på lille soldetur til Holbæk hvor
der er en lille hobby butik som hedder :
Vibsens Hobby
Her røg der jo selvfølgelig lidt i kurven til PL..


Så en tur i Tigeren


og Søsterne Grene..


Så nu skal der laves PL... hmm.... nej har lige 3 bestillings kort 
som skal være færdige og afleveret d. 29-5..

Nu må I alle huske at nyde det dejlige vejr..
Solskins kram



4 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort, og sikke en fin og enkel opsætning. Bare så elegante.
    PL ? Nå er du nu også hoppet med...haha. Og heldigt der var kattepapir til dig. Hvordan skulle du ellers beskrive din hverdag.....? HIHI. Kærligt ment. Hold og lykke med projektet. Jeg kan jo se du har varelageret i orden.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort og lækker side. Lækre indkøb.

    SvarSlet
  3. Skønne kort og LO.
    Og sikke nogle lækre indkøb ;o).
    Dejlig tirsdag aften herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. Sikke lækre kort, og nu har jeg haft sommerhus ved Holbæk i over ti år, og har aldrig hørt om den hobby butik, men søstrene og tiger går man ikke fejl af. knus morkaren.

    SvarSlet