mandag den 7. september 2015

Pose kort



Først lige tak for dejlige kommentarer 
på mit forrige indlæg... 
Rart at der stadig er nogen med på bloggene..

-----------------------

Fik bestilling på et konfirmations kort
her til sidst i september...

Der komme et par billeder med mail og
ellers havde jeg fri hænder...

Så det blev et pose kort af en pose fra
Søsterne Grene... 


Og så var det ellers bare at gå igang...
papiret er fra en blok fra KaiserCraft
som hedder Expressions..

Dien som jeg har brugt hedder : Spellbinders Nestabilities Decorative
Elements Dies Captivating Squares..


Her et nærmere kik på detaljer..


Et billede mere tæt på..


Her inden i..


Skrivefeltet ligger inden i kortet / posen..
Lommen mobilen ligger i kan jo bruges til
gavekort eller penge..

Den hvide sværte jeg har brugt er Brilliance - Moonlight white..


Her så bagpå..


Tak fordi i kikkede med og
rigtig go' aften til alle..

Kram



3 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort med mange detajler. Hvilken die har du brugt omkring billedet? Hvilken sværte hvid bruger du til sort karton. Jeg synes, aldrig mit bliver pænt.
    Der kunne jeg godt bruge et tips.
    Knus Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Har skrevet svareme ved billederne... håber det er svar nok... Knus

      Slet