onsdag den 16. september 2015

Igen et posekort



Først vil jeg gerne takke for kommentarer
til mit forrige indlæg...

--------------------------

Så var det min mor's tur til at ha' fødselsdag og
her er så det kom som jeg fik lavet..

Papiret er noget af det første
min mor og jeg bestilte hos Inge lige
da hun havde startet Hobbyjunglen.. og
ja så har jeg nok ikke kunne nænne at bruge det...


Posen er en pink sag som jeg har gemt fra Papirhimlen..
De 2 forme til sommerfugl og fjer er købt 
på ebay.. 


Her ses kortet indeni..


Her kan tag og skrivetagen lige ses..


Her bagsiden..


og ja der var scrap i hendes gave... 2 album , et med
katte motiv uden på og et til slægts album..
60 stk julekarton fra American Craft og så den nye 

Hun blev rigtig glad for det hele...

Rigtig go' onsdag til Jer alle..

Kram




1 kommentar: