onsdag den 19. juni 2013

Gaver og billeder



Først tak for alle lykønskningerne og for jeres kommentarer til
mit forrige indlæg... 

-------------

Ja så fik jeg lige tid til at få overført billeder fra mobilen
så I kan se mine dejlige gaver fra min fødselsdag i torsdags...
og ja det var d. 13... hi hi... dejlig dato og selvfølgelig mit ynglingstal...

Onsdag kom Christina med disse fine cupcakes som
var den sidste gave fra pakkekalenderen... fnis..




Hun havde også dette fine kort med i mit ynglings papir lige for
øjeblikket... Kaisercraft - 75 cents...
og dejligt gavekort...


Blev bare så begavet af min mor med dejlige ting som jeg
rigtig meget ønskede mig.... 


Her er kortet ...


Gaven fra alle kattene...


En flot buket som bare duftede ... 


og dette kort og gavekort fulgte med...


Meget flot kort fra Lene, men gaven tog hun med hjem igen...
Hi hi... ved godt hun synes jeg er lidt grov ind i mellem med derfra til
at købe herrecreme fra Nivea til mig... fnis fnis..


Far min dejlige kusine...


Fra min skønne datter..


Blomster til altankassen fra Signe...


Kort fra Birte og Bjørn ( min far )


Havde gæster fra ca 10 til 19.30 så Ziggi var godt træt og fyldte
godt på sofaen da sidste gæst var gået...


Synes lige I skal se en pakket cykel til 50 års fødselsdag d. 8 juni
Gaven fik en hel sidetaske for sig selv og den kom skam
frem uden skader... 


Her lige et par billeder af Ziggi som får en eftermiddagslur...


Tror han synes jeg tar for mange billeder...



Ja ved godt det igen blev lidt langt indlæg men håber I 
holdt ud... næste gang bliver det igen et meget langt indlæg
med billeder af det mini album som skal gives væk på lørdag..

Kan I alle ha' dejlige sommerdage...

Knus



7 kommentarer:

  1. Sikken en masse dejlig gaver og kort, og de kager med frører og mariehøns på er da så skønne. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hold da op for en gang gaver. Nu behøver du jo slet ikke handle i scrapbutikker selv det næste års tid...husk lige det.
    Og så alle mulige andre ting til både at spise, smøre og hygge med. Fantastsik.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Jeg må sige, at du har fået nogle super gode gaver. Og sikke kager - jeg beundrer dem der kan og har tålmodighed til at bage sådan nogle.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen! Sikke en masse dejlige gaver og kort!

    SvarSlet
  5. Sikke en høst ;-) - og wau for nogle kager, de ser lækre ud...

    SvarSlet
  6. Sikke en masse gaver og fine kort og flotte kager. Du fortjener også at blive forkælet

    SvarSlet
  7. Hold da op en masse dejlige gaver og billeder fra dagen. Et forsinket tillykke iøvrigt!! De cupcakes er da også bare søde!!

    SvarSlet