torsdag den 27. juni 2013

CAS kort


Først vil jeg sige tusind tak for alle Jeres kommentarer...
Det er bare så dejlig læsning...

--------------

I går fik jeg lavet lidt CAS kort til kort kassen...

Har længe været vild med Paper Smoochers stempler...

Det kom sig af nogle kort, jeg havde set hos Karina Beck og 
kortene er også liftet fra hendes blog...

Skrev og spurgte, hvor hun dog havde købt disse lækre stempler,
og de var så købt i udlandet... øv øv...

 Men så nu et par år efter har Hobbyboden fået dem hjem og
fluks jeg så hun reklameret for dem på FB
måtte jeg lige bestille et par stykker... 

Her er det så... og fik da brugt lidt papir fra restbunken... 







Var så heldig at få en forsinket fødselsdags gave i dag...
Ja ok, forsinket og forsinket... det er byttegaven... fnis...
og må nok tilstå at den er bedre end Nivea Men... hi hi


Her ud-pakket...



Nu håber vi at sommeren kommer i næste mdr men indtil
dag må I alle ha' en dejlig fredag og go' weekend....

Sommer kram





6 kommentarer:

  1. Det er bare så sjove stempler og sådan nogle fine kort efter Karina-model. Og din byttegave tror jeg da er meget bedre...hihi.
    God aften.

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med dem ; )
    Sjovt, at jeg også er god til at bruge andres penge til scrap Fnis ; )
    Fin gave også.

    SvarSlet
  3. Hvór er de sjove og det er altid dejligt at se hvad du har lavet,
    jeg prøver selv om jeg kan bliv bare lidt kreativ smukke kort
    Knuser Bodil
    PS: ja det er n dejlig pakket du fik i stedet.

    SvarSlet
  4. De stempler er jeg også vild med - så nu har smitten bredt sig. =0) Tak for kigget.

    SvarSlet
  5. Super sjove stempler... og fine kort... altid rart at få ryddet lageret (i en eller anden grad)for rester...
    God weekend til dig

    SvarSlet
  6. Super sjove kort, fine stempler
    God weekend

    SvarSlet