søndag den 13. januar 2013

Åben hus i Papirhimlen



I dag havde Papirhimlen åben hus med 
visning af indbydelser , bordkort og bordpynt.. 

Cupn'cakes var der også med alle deres
dejlige ting til bagning af cupcakes og til at pynte dem med...

Her lige et billede inden der blev taget nogle af de dejlige cupcakes...


Der blev snakket...


Martin kom en tur med Isabella og Manse..


Lone var det arbejdene værksted og svarede på spørgsmål...


Tror Isabella synes det var surt Mor skulle arbejde en søndag..


Lone i sit es... grinehjørnet... fnis..


 Det blev kikket på andres arbejder og spurgt ind til hvordan og hvorfor...


Alt i alt en super hyggelig og dejlig dag...

Kram



8 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud - en skam det er helt på Djævleøen *G*
    Forsat god søndag.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Der er da ingen tvivl om, at det har været et hyggeligt arrangement - jeg glæder mig meget til at være med i marts

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig hyggeligt ud. Desværre havde jeg ingen bil idag. Manden er på fyn med yngstesønnen.Jeg glæder mig helt vildt til marts.

    SvarSlet
  4. Mange tak for de gode råd:-) og det var super hyggeligt, fik en masse gode ideer! Og har skrevet til Christina med det minialbumskursus:-)

    SvarSlet
  5. Det ser vel nok hyggeligt ud, jeg håber i har haft en god dag
    Knus Bodil

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag! og de cupcakes er bare søde ;-)

    SvarSlet
  7. årh sikken en super dag i havde. øv man bor for langt væk...

    SvarSlet
  8. Det ser hyggeligt ud, ærgerligt nok var der ikke her i huset stemning for en køretur til Svinninge, jeg ville ellers gerne have set butikken ;-)

    SvarSlet