onsdag den 2. januar 2013

2013



Så er der taget hul på et helt frisk år og hvor er det
bare dejligt... vil dog lige vise noget fra d. 30 dec...

Christina , Lone og jeg synes vi ville slutte året med at "undervise"
hinanden lidt...

Her er hvad Lone lærte os og der er i 
hvert fald ikke sidste gang jeg laver sådan noget..

Det er mit første forsøg... 



Tror dog lige min juledagbog skal være færdig først... hi hi

Tak for alle de kommentarer i lægger..
De bliver læst og nydt hver eneste gang og er det som gør det sjovt
at blogge...

Kram


4 kommentarer:

  1. Ja det ser da spændende ud ... er det stempel teknik eller? *GG*
    Du har helt ret - det er kommentarerne der gør blogningen til en fornøjelse.
    Glæder mig til at følge dig også i 2013!

    Knus

    SvarSlet
  2. Uanset hvad det er du har gjort - så er det rigtig flot.
    Og måske vil du engang dele videre ud af de spændende ting. Jeg kan virkelig ikke gennemskue hvordan det er lavet.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig flot kort! Flot måne.

    SvarSlet