lørdag den 14. april 2012

Scrap-a-mania



I går lørdag var jeg på SAM med 4 andre skønne kvinder..
Vi havde en super dejlig dag, fik mødt en masse fantastiske mennesker, 
hygget og shoppet...

Her er Lene ved kassen med sine første indkøb....


Et kik ud over salen....

  
Så fik vi frokost og næsten klar til anden omgang....




Her en drikke - ryge pause ude i det dejlige solskin....


Her skønne Lone aka Tullemusen i gang med en helt fantastisk æske...


Her er hvad jeg fik indkøbt... først noget af det man skal bruge og ikke
kan undvære....





Havde bestilt Magnolia cupcaken hjemmefra men resten på ikke på listen... hi hi




Her lige noget af det sidste nye fra TH og ja det stod
jo så heller ikke på listen....


Her lige en super sjov ting jeg fandt på Facebook...



 
Tak for alle jeres kommentarer... håber det er blevet nemmere nu....
Go' søndag




 
 

6 kommentarer:

  1. Det ser afgjort ud til du har haft en forrygende lørdag. Sikke mange lækre indkøb - og jo da især de fede Tim Holtz dies. God fornøjelse med legesagerne - jeg glæder mig til at se hvad du får lavet :)

    SvarSlet
  2. Sikken en dejlig tur i har haft, og fine indkøb, der var da tre TH dies jeg aldrig har set før, der kommer hele tiden noget nyt. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder og lækre indkøb.

    SvarSlet
  4. For hulen da osse, en masse lækre indkøb du har gjort. Skønne billeder, man kan jo næsten mærke suset :)

    SvarSlet
  5. Hyggeligt at hilse på dig, og så kan jeg jo savle over de dies som VAR udsoldt da jeg endelig kom i gang med at handle ;-)

    SvarSlet