torsdag den 12. april 2012

Cowboy kort igen...


Så fik jeg det andet cowboy kort færdigt...
Stemplerne er farvet med Copic Ciao og teksten er et stempel
jeg har... pistolen har jeg købt af Pipserie...
Baggrundspapiret er fra Sandylion.. 

----------------------

Then I got the second cowboy cards finished ...
The stamps are colored with Copic Ciao and the text is a stamp
I have ...
The background paper is from Sandylion ..




Tusind tak for alle de dejlige kommentarer...

-------------------

Thanks for all the lovely comments ...





6 kommentarer:

  1. Sikke et herligt kort. Super.

    SvarSlet
  2. Ja, men det er da det sødeste/sjoveste børnekort jeg længe har set, det ma vække begejstring hos et barne, dreng eller pige. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvis du undre dig over du ikke får så mange kommentarer, så kunne det være på grund af de forbannede ord man skal skrive for at få den afsted, inde på scrapsister er der en god forklaring til at komme af med dem, bla. her Fasters korthus skrevet om det. knus.

    SvarSlet
  4. Jamen May Britt da - har du brugt af dit "dims" ... hihihihihi....
    Dit kort er sødt. :)
    Knus

    SvarSlet
  5. Aiiiii hvor er det bare skønt. Den baggrund gør da også bare en verden til forskel. Hvis jeg var en lille "cowboy" og fik sådan et kort til min fødselsdag, så blev det sat i glas og ramme bagefter ;o)

    SvarSlet
  6. Sød cowboykort, jeg syntes den er gó.
    Knus God weekend

    SvarSlet