tirsdag den 18. januar 2011


Opskrifter

For lang tid siden har jeg lovet min datter en
opskriftsbog med de retter hun rigtig godt kan lide...

Den er jeg så ikke lige kommet så langt med men nu ville
hun altså gerne have opskriften på Micky Mouse kage,
og så måtte jeg jo bare i gang...
Har lovet at få lavet bogen så hun bare kan sætte opskriften ind...

--------------------------------------

Recipes


Long ago I promised my daughter a
recipe book with the dishes she really likes ...

It is not I just come this far..
So she would like the recipe for Mickey Mouse cake
and so I had just started ...
Has promised to get done the book so she can just put the recipe in ...





En god ven var på besøg og ville meget gerne have opskriften på
min julekage... så fik også lige lavet en til ham...

På de røde strimler skulle ha stået " Hannes Julekage"
men varmen fra lammerings maskinen viskede bogstaverne ud...
øv.øv øv... det havde jeg ikke lige forudset, men ellers synes jeg den blev god..

-------------------------------------

A good friend was visiting and would love to have the recipe for
my Christmas cake ... so also had just made one for him ...

On the red strip should have been "Hannes Christmas Cake"
but the heat from lamb assembly machine wiped out the letters ...
Damn... I had not exactly planned, but otherwise I think it was good ..




1 kommentar:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud med opskrifter på den måde - godt de er laminerede, nogle af mine papiropskrifter bliver efterhånden godt fedtede og plettede.
    Knus

    SvarSlet