onsdag den 19. januar 2011

Langt om længe...

Endelig blev jeg færdig med mit store juleprojekt,
den skulle jo have været færdig først i december...
men sådan blev det ikke...
det bliver jo heldigvis jul igen.. hi hi

Ved godt at nr 12 er ved at falde ud og det er rettet efter
fotografen havde lagt billederne på pc'en...

---------------------------------------

At last ...

Finally I finished my big Christmas project
it had to have been finished first in december ...
but ...
it will be Christmas again .. hi hi

Know that Point 12 is about to fall out and it is addressed after
the photographer had taken pictures on your PC ...


















3 kommentarer:

  1. sååå flot og gennemført julebog, jeg fik også lavet en men det kneb med at få skrevet og taget billeder til min juledagbog. Du må have en god dag

    SvarSlet
  2. Wow hvor er den bare flot. Du skal ikke være ked af det, du ved jo godt, at julen varer lige til påske ;o)

    Sådan en julebog er da også noget af et projekt, så kan godt forstå at det har taget sin tid, men resultatet kan du også kun være mere end tilfreds med. Den er bare lækker.

    SvarSlet
  3. Hold da helt ferie, hvor er den blevet flot. Jeg kunne måske godt selv tænke mig at gå igang med en sådan en, men har ikke lige haft modet.
    Krammer Heidi

    SvarSlet