søndag den 12. september 2010




Pay it Forward !


I går skulle jeg på Blomsterkursus hos love2scrap med Stine66...
og tjekker først postkassen på vej til bilen....
jubiiiii... min Pay it Forward scrap-sager var kommet fra Norge.

Den er fra Hege's Blog.

http://hegeskortogsaant.blogspot.com

Pay it Forward går ud på at man modtager en pakke med posten, og så selv sender 3 videre , lidt ligesom gammeldags kædebreve, bare dette er meget bedre at modtage... Tænk at få en pakke med scrap-sager... det er da bare lækkert...

Hvis du vil være med på min Pay it Forward må du lægger en kommentar herunder dette indlæg, men husk du må sende pakker videre til 3 stykker!!!
De første 3 som melder sig får en pakke fra mig....


Her er hvad jeg modtog fra Hege og tusind tak for den....


Nåede glad og tilfreds på kursus og fik da lavet nogle blomster
jeg ikke havde prøvet før...
Altid dejligt at lære noget noget nyt og anderledes...


Tiden blev dog noget kort, men Stine viste os der havde tid
til at blive efter kursuset, nogle flere blomster..





Her er 4 af de blomster jeg fik lavet helt færdige...


3 kommentarer:

  1. Jeg er da KLART med på ideen - med Pay It Forward !!! M.v.h. Stine66

    SvarSlet
  2. Hej May Britt
    Jamen lad os da prøve en omgang Pay-it-forward og se hvad der kan komme ud af det af spændende ting og sager. Men forklar det lige en gang til for jeg er vist lidt tungnem. Jeg modtager 1 pakke og sender 3 videre (lyder ikke som jordens bedste forretning) ;o) eller hvor dan er det lige det helt foregår?
    Hilsen fra hende den langsomme LOL

    SvarSlet
  3. Hej May Britt

    Det vil jeg da godt være med til at prøve Pay-it-Forward.

    Hilsen
    Annelise

    SvarSlet