mandag den 27. september 2010



Den 21 sep 10 var jeg på Vintage kursus hos love2scrap med STI
aka Stine Schou Petersen...

Er endelig blevet færdig med både æske og mini album som skal ligge indeni..





Hun havde gamle DMC broderiæsker med samt tråd på rulle, gamle knapper , billeder til uden på æsken og meget mere..

Hun havde sågar haft tid og overskud til at hækle 2 blomster til hver...
Det var bare flot....

Papiret er fra Pysselgumman og hedder Förgät Mig Ej



Jeg har arvet et par fotoalbum fra min farmor og synes jeg ville lave albummet til hendes minde... og billederne fra den tid passede rigtig godt i størrelsen også...














4 kommentarer:

  1. Hej May Britt

    Hvor er det bare utroligt flot, jeg er dybt imponeret. Dejlig måde at mindes familien på.

    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Wow det er ....... wow ja det er det. Super flot.

    SvarSlet
  3. Hej, jeg kom lige forbi... Ville have meldt mig som følger, men min anmodning kunne ikke gå igennem :) Det må blive på et andet tidspunkt så... Men Ejj, hvor er det bare nogen flotte FLOTTE ting du har lavet! Er især helt tosset med dette minialbum... WOW!!

    SvarSlet
  4. WOW, hvor er der et flot album, ja æsken også. Det super gennemført. Og jeg er vild med den størrelse det har.

    SvarSlet