mandag den 7. december 2015

Er her endnu



Hold da fast hvor tiden flyver
når man har noget at lave.. hi hi

og ja er her skam stadig... og tænk jeg plejer 
da også at juleblogge i december ,
men må vist desværre indse at jeg er
temmelig langt bagud i år... fnis

Ved dog en ting , det skal blive jul alligevel..

Har brugt tiden siden sidste
indlæg til at få hostet af og lavet advents gaver
og et par julegaver.. 
Den var en opgave som lige kom og selvfølgelig
ville jeg da lave et helårs album til
en julegave... gaven er sendt til giveren som var
meget tilfreds og synes jeg
havde løst opgaven fint... puha..

Så nu står den på endnu en julegave ,
julekort og december dagbog... hi hi

Her er min anden advents gave til min kusine..


Advents - julegave fra mig til mig.. hi hi


Fik en ekstra gave fra min mor... en lidt 
før advents gave... smart med disse når 


man har disse to uldtotter..



 Advents gaver til min kusine...


Et hurtigt gave mærke til en julegave 
som bliver hentet når der er tid... hi hi


Her er selve pakken... håber hun
kan bruge dem..



Min første advents gave fra min mor


 Min advents gave fra min kusine


 De smagte mums.. 

Nu skal jeg nok prøve at få lidt
mere blogging for hånden fremover..

Tak for de gad kikke med og go' mandag
til Jer alle..

December kram



1 kommentar:

  1. Sikke fine ting du har lavet. Og lækker gave du har givet dig selv. :-)

    SvarSlet