søndag den 8. september 2013

7-9-13



Den heldigste dag i hundrede 100 år eller noget...
hi hi... havde i hvert fald en rigtig go'
dag på Scrap'n'dream i går...

Billederne er lånt fra Scrap'n'dreams blog 

Den flotte indgang..



Ja fik desværre ikke selv taget billeder men fik til gengæld
lavet en del... kan dog desværre ikke vises før i
næste uge... fnis...

Men her et blik ud over alle scrapperne..


Vores elskede softice maskine... rart med lidt koldt
ind i mellem... 


I dag har den stået på at nyde de ting jeg fik købt i går og
lagt dem på plads... almindelig oprydning af scraptaske og så
afslapning da krop og hoved gør knuder efter i går..

Men ville ikke undvære sådan en dejlig dag..
hygge , snak og go' mad..

Den kan jeg leve højt på længe..

Go' søndag aften
Kram




5 kommentarer:

  1. Fine billeder, som man jo er taknemmelig over....når man nu ikke slev var med. Jeg kan godt forstå du lige skal have en slapper efetr sådan en dag. Men det er jo nok det værd.

    SvarSlet
  2. Godt jeg snart skal til Convention - hihi. For det er nu så hyggeligt at være afsted.
    Glæder mig til at se hvad du fik lavet.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder. Jeg nåede desværre ikke derind. Glæder mig til at se hvad du fik lavet.

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder og det lyder, som om du havde en fantastisk dag....sig mig...fik jeg nogensinde fortalt, hvem jeg er veninde med, som du måske kender???..hi hi hi...

    SvarSlet