mandag den 5. august 2013

Katte passer


Først lige en tak for Jeres søde kommentarer til 
forrige indlæg... 

-------------------

Som flere af Jer nok ved kører jeg motorcykel og til mc træf
rund omkring i det danske land...
og vejret har da været med os i år må man sige...
Så fik katte passer på de 4 dage som der var træf
på Stevens ( Lyderslev ) hos Running Free..

Sådan ser min mc ud når der er pakket med
afgang torsdag og først hjemme igen søndag....



Men der skulle jo også være lidt til katte passeren ,
som var min mor igen igen... og tak dejlige mor fordi du altid
gider passe de små uldtotter når vejret og mc kammeraterne lokker..

Jeg har brugt en gammel bolche bøtte som blev vasket godt..
Papiret er som i forrige indlæg et kit fra Tree Bugs in a rug og
det hedder Frisky...


Teksten er lavet på pc'en og så har jeg brugt et par forskellige die,
blomster fra WOC, en gammel blonde som fik Glimmer
Mist - Turquoise blue og en masse små halv perler... 






Så er den selvfølgelig fyldt med en masse dejlig chokolade...


Go' mandag til Jer alle..

Sommer kram..




6 kommentarer:

  1. Jeg håber du havde en god tur på "kværnen" du havde da fint vejr til kørslen, og selvføgelig skal "katte passeren" have lidt guf. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Flot motorcykel. Jeg har også kørt meget på motorcykel før i tiden. Dejlig følese bare at køre derudaf.
    Flot gave til din mor.

    SvarSlet
  3. Supergod idé. Og flot ser det ud!
    Der er noget særligt ved at køre på mc. Oplevelsen er bare en hel anden.

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig ting at modtage, som katte passer ;-) Jeg har iøvrigt lige været sammen med en, som du også kender....Du har scrappet sammen med hendes moster...ringer der noget klokker hos dig?....hi hi..

    SvarSlet
  5. mums et lækkert glas, så flot pyntet. Ønsker dig en dejlig søndag

    SvarSlet
  6. Fed bike!
    Og flot æske til kattepasseren.

    SvarSlet