mandag den 13. maj 2013

Endnu et pose kort...



Tusind tak for Jeres søde kommetarer til sidste indlæg...
Det er bare så dejligt at læse... håber jeg også når rundt til alle..

-------------------------

Ja når man først kommer igang med noget lækkert 
papir er det svært at holde op igen..

Så her endnu et pose kort med PION Vintage Garden...

Hvis du vil læse hvad jeg har brugt så kan du 
se det HER på Papirhimlens blog






Indrømmer at nu gør det nok lidt tid inden der komme
noget her igen... har 2 store projekter som
skal være færdige til 2 50 års fødselsdage i juni....

Men håber I hænger på og vil kikke med når det kommer nyt...

Go' mandag aften....



7 kommentarer:

  1. Ejjj hvor er den flot. Super elegant.
    Jeg skal nok være der når du ligger noget på bloggen igen. :-))

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor er de posekort altså bare søde. Tænk at jeg endnu ikke selv har prøvet at lave et. Det må være en brist i min opdragelse ;o) Men dine er nu altså også svære at leve op til. Hvor er de sidste par stykker, dette incl. altså bare skønne.

    SvarSlet
  3. Aih, hvor er det flot. Og SÅ totalt gennemført. Det papir er altså også så fint.
    Jamen så må vi jo vente på dig....og det gør jeg gerne. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  4. Hold da op!! Hvor er det FLOT!!
    Jeg har stadig ikke fået prøvet sådan et...!!
    Jeg venter gerne i spænding på at høre (og måske se??) om dine næste projekter. God arbejdslyst ;o)
    - og god tirsdag.

    SvarSlet
  5. Sikke et par smukke posekort du har lavet siden jeg var her forbi sidst! Pion papir er altså bare for lækkert!
    God onsdag.

    SvarSlet
  6. Super smukke posekort, fin sammensætning, flot papirvalg, mange fine og flotte detaljer

    SvarSlet
  7. Øj, hvor ser det godt ud!! Jeg har endnu tilgode at lave posekort, men det du har fabrikeret her ser sørme godt ud!! Kigger lige forbi, når jeg skal have inspiration til at lave et ;-)

    SvarSlet