lørdag den 9. februar 2013

20 år siden...



I dag er det 20 år siden jeg fik vendt mit liv på hoved i en bilulykke... tog ca 10 år med kommune, forsikringer mm og endte med 2/3 uarbejdsdygtig... Det har været rigtig hårdt at sige farvel til mit arbejde , som jeg var super glad for, og arbejdsliv på fuld tid i det hele taget... men det har til gengæld bragt en masse dejlige mennesker ind i mit nye liv, som jeg nok aldrig ville have mødt, så kom ikke og sig at der ikke kan komme noget godt ud af noget skidt... smil og verden smiler igen, græd og dit ansigt bliver vådt... 

Kan alle I dejlige mennesker ha' en rigtig go' lørdag... 
-------------------------

Ja tænk engang hvis jeg aldrig havde lært scrapbooking at kende og 
alle I dejlige mennesker i dette forum....

-------------------------
Karina spurgte : Flotte kort og motiver til mappen... Har du en mappe til senere brug eller?

Svaret er ja og her er et par billeder fra mappen...





Tak for Jeres dejlige kommentarer.. skønt at
nogen gide følge med i hvad jeg laver...

Kram


11 kommentarer:

  1. Ja, nogen gange slår livet en kolbøtte !
    Jeg kan regne ud, at din kolbøtte skete i en forholdsvis ung alder, og det er en hård ting at gennemleve. På den anden side er det jo så godt, at vi lever i et land med et godt sikkerhedsnet, så man trods alt kan få et nyt liv - men på andre vilkår.
    HVIS ikke du havde oplevet den ulykke, havde du ikke været den person du er i dag - og endnu værre: Du havde måske slet ikke kendt til scrap....(hvis vi skal finde de positive vinkler) og hvad var vi så ikke gået glip af i Blogland ?

    Sikke en smart måde at opbevare malede motiver på ! Der er da overblik over tingene.

    Knus til dig på denne særlige dag - og god weekend.
    Annette

    SvarSlet
  2. Ja... godt du "fandt" vores dejlige hobby...;o)
    Og den mappe er da en snedig idé... den tror jeg, jeg vil "adoptere"... jeg har mine i en æske... det er ldit besværligt... =0)
    Rigtig god week-end.
    knus

    SvarSlet
  3. Det er super dejligt at du fandt denne scraphobby for du laver smukke ting. Som Annette skriver tager tager livet indimellem en anden drejning.

    SvarSlet
  4. Det havde jeg slet ikke forestillet mig, jeg har jo læst du er motorcykel bruger, pas nu på dig selv i trafikken som bliver mere og mere vandvittig for hver dag der går, men jeg er også glad for at du er der ude i blogland. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ja, livet kan pludselig blivet meget anderledes, men dejligt at du kan smile til verden og jeg er sikker på, at du får mange smil igen. Det er da en super ide at gemme sine malede billeder på.

    SvarSlet
  6. Der er nogen der siger at intet er så skidt så det ikke er godt for noget :) - og det kan der jo være noget om. :)
    Jeg ville nok heller ikke have scrappet i dag hvis ikke jeg i sin tid var kommet til skade .. - men hvem ved?
    Du skal da i gang med at lave kort med alle de motiver - hihi.
    God søndag.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Tænk at det er 20 år siden, men du har heldigvis valgt at leve livet på nye betingelser og lader dig ikke begrænse mere af din skade end højst nødvendigt, så vi kan stadig feste og have det sjovt med og uden vores motorcykler. Jeg glæder mig til endnu en sæson på to hjul med mange hyggelige timer sammen.
    Kram

    SvarSlet
  8. Hvor er du god til at farvelægge!
    Godt, at du ser den posive side af livet.!

    SvarSlet
  9. ja det er dejligt når der kommer noget nyt og godt ud af det. Jeg har selv prøvet at måtte tage en ny uddannelse som 57 årig men når døre lukkes åbner der sig nye og spændende døre.ja vores hobby giver en så meget og man møder mange skønne mennesker.
    Du må have en god søndag

    SvarSlet
  10. Hmm ja livet byder os lidt af hvert, men som du skirver kan der også komme gode ting ud af de barske erfaringer vi får.
    Superflotte motiver:) Ha en god dag. Håber snart vi ses det er længe siden

    SvarSlet
  11. Hvor er det da en lille guldgrube af malede motiver du har det. Smart opbevaring. Dejligt at kunne se det positive i livet, når det ikke altid går efter planen. Vi oplever alle modgang i perioder, forskellen er hvordan man tackler det.

    SvarSlet