mandag den 13. august 2012

Tiden går



alt for hurtigt i øjeblikket.... men har været til sommerens 
bedste motorcykel træf i Lyderslev her
første weekend i august.... 


Vi var så heldige i min klub at vinde præmien for flest fremmødt ,
ikke alle er med på billede men vi var 12 tilmeldte i alt...

Har lånt billede af  Anette Karlsen som har egen
foto blog her og alm blog her




Ja nu vare det ikke helt så længe med at afslører hemmeligheden...
Kan godt løfte sløret lidt og det er også derfor der er lidt stille på
min blog for tiden ( også pga bestillingskort og gave LO'er )

Er blevet spurt og jeg ville være designer og lave nogle kursuser
for en ny scrap butik som snart åbner dørene for første gang...
både som netshop og fysisk butik...

Sagde selvfølgelig ja og glæder mig rigtig meget...




Altid dejligt at hjælpe til hvor man kan og hun kender mine begrænsninger..

Kan I nu alle ha' en rigtig dejlig dag og lige til sidst et 
par billeder fra min søndags gåtur...








Tak for i gad kikke med... 

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke. Glæder mig til at se dine kreationer. :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet...Det lyder sandelig spændende.

    SvarSlet
  3. Tillykke med jobbet, - super fine billeder

    SvarSlet
  4. Det ser ud som om I havde et hyggeligt træf ;-) - og det lyder spændende med dit nye job, jeg glæder mig til at se hvad du finder på

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det spændende, Tillykke!
    Når nu du bor på Sjælland, krydser jeg fingre for at butikken ligger her også!

    SvarSlet
  6. Smukke billeder og spændende nyheder :))

    SvarSlet