fredag den 6. juli 2012

Copic Ciao


Man tror man er så go' til at huske hvilke farver man bruger når
man maler med Copic Ciao... men nej... sådan
er det jo ikke og havde derfor samlet en del små sedler med
forskellige farve valg på.... men hvordan var det
lige det kom til at se ud... kortet var jo væk....

Valgte at splitte en bog fra Søsterne Grene til 20 kr og gi den spiral ryg
i stede for.... og her er resultatet...

----------------------

Have made a book for my color choice so that I can remember some of the colors I've used with photo to ...

Here are the results ...



Jeg valgte på den første side at sætte billeder ind fra Scrapsisters ind....
Så der der lidt at gå efter... har kun taget billeder af et par side så
I kan se hvordan jeg har valgt at gøre....

-------------------------

Here are a few pages ...


Onsdag aften valgte min mor og jeg at køre på stranden og spise
aftensmad... det var bare så dejligt vejr og man må jo
nyde det når det er der.... 

--------------------------

Wednesday evening on the beach with dinner ....




Tak fordi I kikkede med og dejligt med alle det søde kommentarer...
Kan I alle ha' en dejlig weekend...

Kram

----------------------------

Thank you for watched and lovely with all the sweet comments ...
Can you all have a nice weekend ...

Hugs
















6 kommentarer:

  1. Flot bog du har lavet. Fine billeder fra den danske sommer.

    SvarSlet
  2. Det var SMART...
    Det vil jeg huske til jeg engang har erhvervet RIGTIG mange af de dejlige farver...
    Lækre billeder... og JA... det gælder om at nyde sommeren LIGE når den er her... ;o)

    SvarSlet
  3. Rigtig smart ide. Det har sikkert været rigtig hyggeligt at sidde og farvelægge dem alle.

    SvarSlet
  4. smart ide mmed sådan en farvebog
    Ønsker dig en god weekend

    SvarSlet
  5. Det var da en smart bog du har lavet - og sikke et stort arbejde!
    Sådan en behøver jeg heldigvis ikke - hihi... :)
    God søndag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Smuk bog du har lavet, den er bare så fin

    SvarSlet