tirsdag den 26. juni 2012

Forsinket fødselsdagsgave...


Christina ( Scrappe Chris ) og jeg har ikke set hinanden et stykke tid og
hun havde ellers prøvet at lokke med hun havde en gave til mig...
Af hendes datter Isabella fik jeg 20 ark Bazzill karton i de farve jeg var
løbet tør før... så bare en super gave i sig selv...



Men Christina havde lavet dette helt fantastiske album til mig og hold da op jeg blev godt nok rørt..
Ved jo hvor meget hun har om ørene til hverdag og ikke altid nemt med en selvstændig mand
og datter på 1 år...  og så alligevel havde hun fået tid til at lave dette super album...

Vil lade billederne tale for sig selv.... 

















Lille notesblok så jeg kan gøre mine egen notater...



Nu er der vist ingen undskyldning for ikke at bage de lækreste
cupcakes når man har fået de bedste opskrifter...

Ved godt indlægget blev lidt langt men synes ikke I skulle snydes så
derfor er hele albummet af billedet her...

Endnu engang tusind tusind tak til Christine for det fantastiske
album... pynter allerede i min stue...

Kram 




7 kommentarer:

  1. Wauw sikke en lækker gave. Kan godt forstå du er glad for den.

    SvarSlet
  2. sikke lækker gave og så flot dekoreret album i søde farver

    SvarSlet
  3. Jeg er bare så glad for du kunne lide det... :0)

    SvarSlet
  4. Ja, men det er jo en helt vidunderlig "kagebog" og så med opskrifter, jeg forstår din glæde. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikke et flot album incl opskrifter. Dejlig gave - også bazilpapiret,

    SvarSlet
  6. WAUWWW... sikken et flot og (savle) lækkert album... det må give enhver inspiration til at kaste sig ud i bageriet...
    Og karton kan man altid bruge...
    knus

    SvarSlet
  7. What a fabulous idea, I LOVE it!!! Hugs, Karen

    SvarSlet