onsdag den 2. november 2011

Smash og pins...



så blev det til 2 sider mere i Smash bogen... synes der har været så meget
så det ikke er blevet til noget ved scrapbordet...
har dog fået malet lidt Magnolia stempler til mine julekort..

----------------------

2 more pages of Smash ...



Har hjulpet Egon fra Hobby og Mini med at pakke goodie bags til SAM i
weekenden og så kom vi til at snakke om pins... og hov..
pludselig sad jeg med perler mm og skulle lave modeller til SAM... hi hi
men nu meget sjovt og måtte da også lige hjem og lave disse 6 stykker..

--------------------------

Has helped Egon from Hobby and Mini to pack goodie bags for the SAM in
weekend and then we came to talk about pins ... and hey ..
Suddenly, I sat with beads, etc. and had to make models for SAM ... hi hi
but very funny and when I got home I made these 6 pieces ...




Tak for alle jeres dejlig kommentarer...

----------------

Thanks for all your nice comments ...







5 kommentarer:

  1. Jamen du laver da noget....bare noget andet.
    Flot og kreativt med din smash, og dine hjemmelavede pins er da flotte. Smart. Hvorfor har jeg aldrig tænkt på at lave dem selv ???

    SvarSlet
  2. Fine sider i din bog. God ide med de pins, det har jeg da materialer til, så jeg må også igang med at lave nogle. :-)

    SvarSlet
  3. Flotte sider i din smash og de pins er da bare så fine. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Flotte sider i din Smash bog. Jeg er opvokset på Frederiksberg og synes også at det er trist me KB Hallen!
    Ses vi i morgen lørdag til Sam? Hvis ja, prik mig lige på skulderen i Kreative Fornemmelsers butik; )

    SvarSlet
  5. Det var ett litet tag sedan jag var och besökte dig och OJ, vad mycket fint jag missat :) Jätte snygga los du gör.
    Kram

    SvarSlet