fredag den 24. december 2010




Glædelig jul alle sammen...

Ja det blev desværre ikke til så meget på Bloggen her i december
som jeg havde ønsket...

Men tak fordi I gad kikke med og skrive kommentar til mine indlæg..
Håber I også vil kikke med i det nye år... lover der kommer en Blog Candy først på året... der er allerede flere ting i kassen til Candyen.. hi hi..


Sygdom og travlhed har præget det en del men nu skulle der gerne falde ro over det hele igen..
måtte selvfølgelig lige til dyrlæge med den mindste kat d. 22 dec...
Han fik et skud binyrebark og vitamin og i løbet at 4 - 5 timer havde han det bedre..

Men der røg jo så lige en hel dag igen...


Her er lige det sidste julekort som jeg nåede at lave og sende.
Tror vist heller jeg må få lavet nogle flere julekort når jeg kommer ind i det nye år...

Kassen er næsten tom....




Her er min 2 og 3 adventsgaver som jo skulle ha' været på undervejs...



Her er så den som jeg var så heldig at få i søndags...
Altid dejligt med noget kreativt og gælder mig til hverdagen falder på plads igen og der blir tid til at sidde og hygge med div scrap....

Har desværre en del projekter som ligge og venter...



Men jeg skal nok nå det...

Lige et sidste billede af super vejr d. 10 dec. fra min arbejdsværelse..
Falder tit i staver og sidder og nyder når solen går ned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar