torsdag den 25. november 2010


Pakke- og adventskalender...

Så fik jeg lidt tid til at lave lidt kreativt igen... der har været sygdom mm
i familien så det er ikke blevet til så meget scrap...
Lysten har bestemt også manglet..

Datter ville gerne ha' pakkekalender igen... det er med slik,
praktiske gaver og almindelig ting til hverdagen...

Min mor plejer også at få en pakkekalender med små nisser, kreative ting og chokolade,
men da hun er flyttet til noget mindre og har måtte smide rigtig meget ud var det jo ikke den bedste ide.... hoved i blød... pling!!!!!!

Hun er helt vild med Magnolia stempler og låner tit mine...
hun skal da ha' 4 som jeg ikke har... hi hi...
smart ikke... tihi...

Så kom der gang over det kreative igen... for det skulle jo pakkes ordenligt ind...
og her er så resultatet....

En blik æske/dåse med hank blev beklædt med papir fra My Mind's Eye...
Magnolia stempel , MS punch og div småting...







De 4 Magnolia gaver er kommet i hver sin pose hvor der brugt
det samme papir som æsken...








De er lukket på bagsiden med en magnet...




Tror hun bliver super glad...
Og ved mine 4 adventsgaver også indeholder Magnolia stempler...
Bare rigtig dejligt... bare det snart var søndag... hi hi

2 kommentarer:

  1. ske sød ide med magnolia stempler og flot pyntet box

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot og gennemført din gave til din mor!

    SvarSlet