torsdag den 13. maj 2010

Første gang jeg så et scrap ur var på SAM 09 i Roskilde,
og der viste jeg bare at sådan et måtte jeg bare scrappe og eje.


Det er et almindeligt lærred og urværk.
Først er det malet med lyserød Dadder og derefter
de synlige kanter med Crakle Paint.
Da det var tørt, fik det en gang sværte
så det kom til at se brugt/gammelt ud.
Papiret er fra Prima serien Flights of Fancy Collecion.
Alle sider på papiret er også sværtet.
Har brugt Tim Holts nye dies Alterations i bølgepap
og dernæst er de embosset med UTEE i bronze.
Tallende er fra QK Haunted alfabetet og de har så fået Glossy Accents.
Har brugt Distress Ink - vintage photo og walnut stain fra Tim Holts.
De udstandsede sommerfugle er fra Martha Stewart punch.
I midten har jeg brugt en kageserviet som også er embosset med UTEE i bronze.











1 kommentar:

  1. Heyyyyyyyyy du skønne quinde. Hvorfor finder jeg først ud af NU at du har en blog. Når jeg klikker på dig inde på min blog, kommer der nemlig ikke noget link frem, og jeg kunne da heller ikke forstå hvis du ikke havde en, men glemte bare at spørge dig. Nu er der rettet op på den misforståelse og jeg følger dig selvfølgelig med stor iver og interesse. Jeg er jo inkarneret MB-fan LOOOOL. Hold da op en masse skønne ting du har frembragt. Jeg skal igang med at indrette en miniature arbejdsplads inde på Sørens gamle værele (miniature i forhold til din he he) og glæder mig til, at få det daglige rod væk inde fra spisebordet. Glæder mig meget til at følge din blog og forhåbentlig få lidt inspiration. Du er jo en u-udtømmelig kilde. Knus

    SvarSlet